Ürün Kategorileri

Hasta Ziyaretçileri ve Refakatçileri Uyulması Gereken Kurallar

HASTA ZİYARETLERİ VE REFAKATÇİLERİ UYULMASI GEREKEN KURALLAR

✓ Refakatçi sayısı, bir kişi ile sınırlıdır.
✓ Refakatçiler merkez kurallarına uymakla yükümlüdürler. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
✓ Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta ve yakınlarının; klinik ve klinik koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, gürültü yapmaması gerekir.
✓ Refakatçiler merkez dâhilinde tütün ve alkollü madde kullanması yasaktır.
✓ Refakatçiler hastaya yiyecek, içecek getirmemelidirler, hekim ya da Hekim asistanına danışmadan hastaya hiçbir yiyecek ve içecek verilmemelidir.
✓ Refakatçiler kliniklerde ve koridorlarda yüksek sesle konuşmamalıdır, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemelidir.
✓ Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman Hekim asistanına haber vermelidir. ✓ Covid-19 pandemisinde ilgili komitenin aldığı kararlar kapsamında refakatçi planlaması yapılır zorunlu olmadıkça Merkezimize hasta refakatçisi mümkünse kabul edilmemeli kabul edilen refakatçi sınırlaması en fazla bir kişi olup Hes kodu sorgulamaları gerçekleştirilir.

4.1.Merkezimiz ziyaret gün ve saatleri hergün Saat: 10:00-16:00
Merkezimizde Genel Anestezi ve Sedasyon Katında bir adet hasta Uyandırma bulunmaktadır. Hastayı takip eden hekimin hasta ziyaretine izin vermediği özel durumlarda hasta ziyareti yasaktır.

4.1.2.Genel Anestezi ve Sedasyon hasta katı;- Hergün: Saat: 10.00 – 16.00
4.2.Hastanın sağlığı ile ilgili bilgilendirme;

✓ Hasta erişkin ve şuuru açık ise; kendisine veya önerdiği kanuni vekiline bilgi verilir.
✓ Hastanın şuuru kapalı ise; kanuni vekiline bilgi verilir.
✓ Hasta çocuk ise; ebeveynine bilgi verilir.
✓ Hastalarımız hakkında telefonla bilgi verilmez.
✓ Üçüncü şahıslara, hasta ile ilgili bilgi verilemez.

4.3.Ziyaret süresi;
✓ Hastalarımızın sağlığı açısından ziyarete gelen kişilerin hasta uyandırma odasında kalma süreleri Covid-19 tedbirleri açısından çok uzun olmamalı ve bir kişi ile sınırlıdır. Bu nedenle hasta odalarımızda gereğinden fazla koltuk ve sandalye bulundurmamaktayız.

4.4.Hastalarınıza telefonla ulaşabilmek için;
✓ Merkezimize (0258) 262 30 52 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

4.5.Hasta ziyaretinde bulunmaması gereken kişiler;
✓ Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan kişiler,
✓ Enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler, Bağışıklık sistemi bozuk olan hastalar,
✓ 12 yaşından küçük çocukların vücut direnci büyüklerden daha zayıf olduğundan dolayı mümkün olduğunca hasta ziyaretlerine ve hasta olmadıkları sürece Merkez ortamına getirilmemeleri gerekir.

4.6.Hasta ziyaretinde dikkat edilmesi gereken kurallar;
✓ Hasta odalarına taşıyabilecekleri enfeksiyon ve güvenlik riskleri nedeniyle canlı ve topraklı çiçekler kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz Danışma tarafından teslim alınır ve işlemlerinizden sonra size iletilen çiçek kartı ile teslim edilir.
✓ Hastanızı takip eden doktorun hasta ziyaretine izin vermediği özel durumlarda lütfen ısrar etmeyiniz.
✓ Hasta ziyaretini, Merkezimizin belirlediği ziyaret saatleri içinde yapınız.
✓ Hastanızın sağlığı için ziyaret sürelerini kısa tutmaya özen gösteriniz.
✓ Sağlığınız açısından hastanızın bulunduğu ortamdaki eşya ve alanlara dokunmamaya dikkat ediniz. ✓ Ziyaret öncesi ve sonrası mutlaka ellerinizi yıkayınız.
✓ Ziyaret esnasında yüksek sesle konuşmayınız. Hastanız ve diğer hastaların mahremiyetine saygı gösteriniz.
✓ Hastalarımızın sağlığı açısından gürültü kirliliği nedeni ile Merkez içinde iken cep telefonunuzu sessiz modda kullanınız.
✓ Ziyaret saati sonunda görevlilerin uyarılarını beklemeksizin ziyaret sonlandırılmalıdır.
✓ COVİD-19 ve salgın hastalıklar pandemi döneminde Hes kodu riskli olan hasta yakınlarımız Merkezimize girişi kabul edilmemektedir. Ziyaret esnasında maske ve mesafe kurallarına uyulmalı mümkün olduğunca hasta ziyareti bir kişi ile sınırlıdır.

 4.7.Genel bilgilendirme
✓ Hizmetlerimizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi; zemin kat ve ikinci katta bulunan dilek ve öneri kutusundaki formu doldurarak bildirebilirsiniz.
✓ Merkezimizde herhangi bir problemle karşılaştığınız zaman size çözüm sunabilecek olan HASTA HAKLARI BİRİMİMİZ Merkez giriş katında hizmet vermektedir.

 

Son Güncelleme : 27/11/2024